diumenge, 30 de desembre del 2007

Seguir caminant...

Dos dies per acomiadar-me d’aquest any que t’han m’ha aportat. Aquests dies hi dono voltes i intento reflexionar sobre tot allò que he viscut aquest 2007, hi prenc atenció i miro de fer un balanç entre les experiències positives i les negatives, els objectius complerts i els que s’han perdut pel camí...Cada començament d’any obro l’última pàgina de la meva agenda personal i escric tots els objectius que em proposo complir durant els propers 365 dies, tot allò que em passa pel cap i que acapara la meva atenció en forma d’inquietud és suficientment important per tenir un lloc en aquesta llista d’objectius personals.

Ahir a la nit, veient ja el final d’aquest any que tantes coses m’ha fet viure i experimentar, obria les últimes pàgines de l’agenda que m’ha acompanyat durant tots els dies, gairebé sense excepció, d’aquest 2007 i feia un repàs als punts que ja fa un any enrere havia anotat com a objectius a complir, alguns més ambiciosos que altres, la majoria molt diferents entre ells, però tots de vital importància per al meu creixement personal en tots els nivells. Un any més, acabo satisfet de les experiències viscudes i del que aquestes m’han aportat, llegeixo els objectius que escrivia fa justament un any enrere i em consola a la vegada que m’exalta veure que la gran majoria els he complert i amb bona nota. A vegades no és fàcil aconseguir viure com ens agrada fent tot allò que el cos ens demana i a la vegada aconseguir unes expectatives marcades. Feina, plaer, projectes personals, obligacions, plans de futur...són moltes variables que em de tenir en compte i que, al meu entendre, em d’intentar satisfer-les totes per assolir l’èxit rotund. Saber trobar aquest equilibri, sovint difícil de desxifrar, és fer un pas de gegant per al benestar d’un mateix i l’autorealització. M’agrada mirar enrere i veure que tot el viscut ha sumat en la meva vida, que qualsevol detall insignificant ha aportat quelcom d’interès en la meva experiència i sobretot saber fer front a les adversitats per fer-nos més forts i aprendre a combatre les adversitats futures.

Auguro un nou any ple de sorpreses per descobrir, amb molta feina a fer esperant que sigui de profit i mai, si us plau mai, deixar de viatjar! M’espera un any lluny de casa però sempre amb els peus a terra, venint i marxant però sempre en la direcció que dicta la meva intuïció...

Us desitjo un bon 2008, carregat d’èxits i descobriments!

2 comentaris:

  1. Que en els proposits del 2008 hi hagi un sopar amb mi. O dinar, o cervesa, o un encuentro en la tercera fase...ja. Petons. ens veiem.

    ResponElimina
  2. FELIZ AÑO AL !!!!!!

    Stas tan solicitado que empiezo a desistir en mi empeño...

    un besazo!!

    San

    ResponElimina